ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واکسیناسیون مشاغل پرخطر هرمزگان علیه کرونا آغاز شد

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود محموله های جدید دز اول واکسن کرونا به آتش نشانان تزریق شد و به ترتیب دیگر مشاغل نیر فراخوان می شود.

بازخبر/فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته، ۶ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند، افزود: شمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در هرمزگان به دو هزار و ۲۷۹ نفر رسید.

وی با اشاره به مرگ ۶ مبتلا به کرونا طی شبانه روز اخیر در استان، بیان کرد: با بستری شدن ۱۲۳ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونایی در استان به ۵۵۳ نفر رسید.

نوروزیان با بیان اینکه اکنون ۱۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است، اضافه کرد:  از هفته پیش تزریق دوز دوم واکسن کرونا به افرادیکه در دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده بودند، آغاز شده و به این افراد واکسن آسترازنکا تزریق می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه واکسیناسیون مشاغل پرخطر در هرمزگان آغاز شده است، اظهار کرد: با ورود محموله های جدید دز اول واکسن کرونا به آتش‌نشانان تزریق شد و به ترتیب دیگر مشاغل نیر فراخوان می شود.

وی در پایان تصریح کرد: بازاریان، رستوران داران، اصناف مختلف، آرایش گران همه در رده مشاغل پرخطر دسته بندی شده اند که بدون محدودیت سنی این واکسن را دریافت می کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *