اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

زمین لرزه های بستک خسارت جانی و مالی نداشت

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله های پی درپی بامداد امروز در بخش کوخرد از توابع بستک این استان خسارت جانی و مالی در برنداشته است.

بازخبر/ مهرداد حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور زلزله ۴ ریشتری حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه ساعت یک و ۲۵ دقیقه امروز زلزله ای به قدرت ۴ ریشتر کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند، اظهار کرد: زمین لرزه کوخرد در عمق ۱۶کیلومتری زمین رخ داد. این زمین‌لرزه در ۱۵۹ کیلومتری بندرعباس و ۳۳۲ کیلومتری شیراز روی داد.

حسن زاده ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله ها با هماهنگی فرماندار، عوامل ارزیابی به منطقه زلزله زده بستک اعزام شدند و نسبت به بررسی خسارت های احتمالی آن اقدام کردند و خوشبختانه خسارتی گزارش نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: گسل های زلزله در استان هرمزگان فعال بوده ، سالانه ۱۰ تا ۱۵ مورد زلزله بالای ۴ ریشتر در غرب استان هرمزگان داریم اما با توجه به مقاوم سازی خانه های مسکونی در مناطق روستایی جای نگرانی نیست.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز شاهد سه زلزله ۴ ، ۳.۸ و ۴.۱ ریشتری در روستاهای تدروییه و دهنگ بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب هرمزگان بودیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *