چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

فرمانده کل ارتش وارد منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده کل ارتش برای دیدار و قدردانی از کارکنان و خانواده‌های ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش، وارد منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس شد.

بازخبر/سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برای دیدار و قدردانی از کارکنان و خانواده‌های ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش، وارد منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس شد.

هفتاد و پنجمین ناگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران پس از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها و طی ۴۴ هزار کیلومتر، به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران رسید و مورد استقبال دو فروند شناور رزمی ناوتیپ سطحی از منطقه یکم نیروی دریایی و ۲ فروند جنگده شکاری پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی نیروی هوایی ارتش مستقر در بندرعباس قرار گرفت.

این ناوگروه اردیبشهت ماه با هدف ارتقاء اقتدار دریایی، تامین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی مأموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شد و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی حامل پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *