اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

در حال حاضر تصمیم به راه اندازی مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در هرمزگان نداریم

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به شرایط موجود تصمیم به راه اندازی مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در استان نداریم.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۷ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دوهزار و ۲۶۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۲۳ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۶۰۶ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۰۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان اضافه کرد: در صورت افزایش سهمیه واکسن برای هرمزگان تعداد مراکز یا ساعات فعالیت آن‌ها افزایش می‌یابد و با توجه به شرایط موجود تصمیم به راه اندازی مراکز شبانه روز در استان نداریم ولی در آینده در صورت نیاز، نسبت به راه‌اندازی مرکز شبانه روزی اقدام خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *