اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

لوازم خانگی که باید در هر خانه باشد

سال ۲۰۲۰ به ما آموخته است  که مراقب سلامت و بهداشت خود باشیم. هم به خاطر خودمان، هم به خاطر عزیزانمان. همانطور که گفته می‌شود، زندگی سالم از خانه شروع می شود  که می‌تواند به رژیم غذایی ما، عادات شیوه زندگی ما یا محیط زندگی ما مربوط باشد.

لوازم خانگی که باید در هر خانه باشد

سال ۲۰۲۰ به ما آموخته است  که مراقب سلامت و بهداشت خود باشیم. هم به خاطر خودمان، هم به خاطر عزیزانمان. همانطور که گفته می‌شود، زندگی سالم از خانه شروع می شود  که می‌تواند به رژیم غذایی ما، عادات شیوه زندگی ما یا محیط زندگی ما مربوط باشد. اما فناوری می تواند میکروب‌ها، باکتری‌ها و مواد مضر غیرقابل تشخیص را نیز دور نگه دارد. انتخاب لوازم خانگی مناسب با نمایندگی خوب برای سرویس و نگهداری این لوازم، می‌تواند کمک بزرگی به ما بکند. پیشنهاد ما به شما، نمایندگی وستینگهاوس می‌باشد.

برای کمک به غذا خوردن، نوشیدن، خوابیدن، زندگی و تنفس سالم‌تر، ما ۵ وسیله با تکنولوژی بالا را گردآوری کرده ایم تا به خانه و آشپزخانه شما معرفی کنیم.

·      یخچال

آیا در زندگی به یخچال هوشمند نیاز دارید؟ خیر آیا زندگی را بهتر می کند؟ می توانید روی آن حساب کنید. یخچال و فریزر هوشمند برای متخصصان فناوری است ، که به شما امکان می دهد برنامه های غذایی را برنامه ریزی کنید ، دستور غذا را جستجو کنید ، لیست خرید ایجاد کنید ، فیلم تماشا کنید (برای تکرار دستور العمل های گوردون رمزی مفید است) ، موسیقی پخش کنید و خیلی بیشتر. حتی اگر برای شما خیلی پیچیده به نظر برسد ، این یک تغییر برای صاحب خانه معمولی است که مواد غذایی را پیگیری کند ، طراوت محصولات را برای مدت بیشتری حفظ کرده و از خنک شدن مطلوب برای اقلام مختلف اطمینان حاصل کند مه اینها در حالی که در خانه شما شیک و مدرن به نظر می رسند.

·      تصفیه اب

همه ما می دانیم که نوشیدن آب کافی هر روز برای سالم و هیدراته ماندن ضروری است ، اما آب معمولی جوشانده یا فیلتر شده آب را به طور کامل از آلودگی ها پاک نمی کند. برای سهولت کار ، دستگاه تصفیه آب بدون مخزن ، فیلتراسیون ۳ مرحله ای ، ضدعفونی کننده UV و بدون مخزن آب را برای اطمینان از تامین آب شیرین عاری از فلزات سنگین نامرئی و مضر و باکتری فراهم می کند. ترک مواد معدنی مفید برای بدن. علاوه بر این ، شیر متحرک بالا و پایین آن به طور خودکار ارتفاع فنجان را تشخیص داده و ارتفاع آن را بر اساس آن تنظیم می کند تا از پاشیدن یا ریختن جلوگیری شود. کاربران می توانند دمای مطلوب را برای انواع مختلف نوشیدنی ها مانند قهوه (۸۰ درجه سانتی گراد) ، چای (۷۰ درجه سانتی گراد) و شیر نوزاد (۴۰ درجه سانتی گراد) یا آب سرد انتخاب کنند. با استفاده از ، حتی می توانید میزان مصرف آب را زیر نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که خانواده تمام آب مورد نیاز خود را دریافت می کند.

·      جارو برقی

دارای یک سر تمیز کننده کرکی با مشخصات پایین تر و جریان بهتر هوا برای تمیز کردن کامل فضاها و لبه های تنگ است. به لطف طراحی باریک تر و کوتاه تر جارو ها ، نظافت روزانه کار کوچکی به نظر نمی رسد به شما کمک می کند خانه را تمیز ، مرتب و عاری از گرد و غبار ، شوره حیوانات یا آلرژن ها نگه دارید.

·      کولر

با هوای متلاطم ما، قابل درک است که نمی توانیم یک روز کامل را بدون روشن شدن کولر تحمل کنیم. با این حال، استفاده طولانی از کولر، به ویژه در هنگام خواب، می تواند تأثیرات نامطلوبی بر سلامتی بگذارد. از خشکی پوست و کم آبی بدن تا تولید باکتری‌ها و در دراز مدت، احتمالا مشکلات تنفسی نیز بوجود خواهد آمد. به همین دلیل است که کولر گازی بدون باد طراحی شده است تا هوا را از طریق سوراخ های کوچک هوا پخش کند تا سردی ناخوشایند که باعث تحریک پوست می‌شود را به حداقل برساند. این دستگاه‌ها مجهز به یک فیلتر است که گرد و غبار ریز را می‌گیرد و برخی ویروس‌ها و باکتری‌ها را برای حفظ هوای محیط کاهش می دهد، در حالی که خود را به طور خودکار تمیز می کند تا از تجمع باکتری‌ها و بو در اثر رطوبت جلوگیری کند. برای دانستن علت کار نکردن فن کولرگازی، این مقاله را مطالعه کنید.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *