آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کارکنان جهاددانشگاهی هرمزگان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

ایسنا/هرمزگان با هماهنگی‌های انجام شده توسط رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان و همکاری خوب ستاد استانی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان، جهادگران این واحد دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

بازخبر/طی هفته‌های گذشته و با توجه به ماهیت کار جهاددانشگاهی، موضوع در اولویت قرار گرفتن اعضای این نهاد برای دریافت واکسن در دستور کار قرار گرفت و با تاکید رییس واحد این موضوع دنبال شد.

پس از انجام هماهنگی‌های لازم، همه اعضای جهاددانشگاهی استان هرمزگان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و … از ۹ شهریورماه تا امروز ۱۸ شهریور ماه اولین دُز واکسن خود را دریافت کردند که واکسن تزریق شده به اعضای این نهاد، از نوع برکت، بوده است.

با آمدن مهر ماه و دریافت دُز دوم واکسن کرونا، شرایط انجام فعالیت‌ها خصوصا در بخش‌های آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، بهتر شده و امکان پیگیری امور به شکل حضوری فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همکاران این نهاد در دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا نیز پیش از این و همزمان با سایر خبرنگاران در بندرعباس، واکسینه شده بودند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *