اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

قاسمی پور: فوق العاده ویژه فرهنگیان پرداخت شود

یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری خواستار پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان شد.

بازخبر/به گزارش ایسنا، شیوا قاسمی پور در تذکری در جلسه علنی امروز ( سه شنبه) اظهار کرد: حادثه دلخراش و تاسف بار سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره محور روستای بالنگان باعث جان باختن مظلومانه ۱۶ نفر و مصدومیت تعداد دیگری از همشهریان شد که این حادثه را به همه ملت ایران به خصوص مردم مریوان و سروآباد تسلیت می گویم.

وی  از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد که در دولت انقلابی به جاده ها و راه های مواصلاتی حادثه خیز این استان توجه اساسی کنند. مسئولان گذشته استان های محروم از جمله کردستان را به فراموشی سپرده بودند.

این نماینده مجلس گفت که متاسفانه در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۰ با رشد ۸ درصدی و در سال ۹۹ با رشد ۴ درصدی فوتی های برون شهری و همچنین جان باختن ۳۵۷ نفر بی گناه در جاده های کردستان مواجه بودیم. آیا این جاده های مرگبار و بی اعتبار نیاز به تخصیص اعتبار ویژه و جهشی ندارد؟ هرچند متولیان امر برای فرافکنی همه تقصیرها را به گردن رانندگان می اندازند اما نمی توان سایر عوامل از جمله حادثه خیز بودن، غیر استاندارد بودن جاده، ناوگان فرسوده و خارج از رده را نادیده گرفت؟ آیا نباید مجوز تردد این خودروها لغو شود؟ کی قرار است قطار مرگ در جاده های کردستان متوقف شود و امنیت جانی و روانی شهروندان در مسافرت ها تضمین شود؟

قاسمی پور در پایان گفت: از سید محرومان آیت الله رئیسی تقاضا و انتظار دارم با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان اقدام عامل کند که تمامی کارکنان دولت تاکنون دریافت کرده اند. در حالی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز بعد از گذشت بیش از یک سال از خدمت آن ها به تعویق افتاده که این خدمات به سایر کارکنان دولت پرداخت شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *