اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

برای بازگشائی مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کم بضاعت استان برای تحصیل غیرحضوری نیازمند تبلت هستند که از این تعداد حدود ۴ هزار تبلت در سال گذشته توزیع شده است.

بازخبر/ایرج بیت اللهی صبح امروز (۱۶ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط کشور عادی نیست، برای بازگشائی مدارس، تابع تصمیمات و سیاست های ستاد ملی کرونا هستیم.

وی افزود: بازگشائی برای همه دانش آموزان در تمامی پایه ها از اول مهرماه ۱۴۰۰ است و مدارس روستائی و کم جمعیت که امکان فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها وجود دارد، به شکل حضوری می توان برگزار کرد.

بیت اللهی، فراهم شدن زیر ساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزامات برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: تبلت دانش آموزی یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در یادگیری غیرحضوری است که در این راستا بیش از چهار هزار دستگاه با کمک نهادهای حمایتی، صنایع و خیرین، بانک ها و غیره در سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *