اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون استاندار هرمزگان:

چگونگی برگزاری پیاده روی اربعین منوط به اعلام ستاد مرکزی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص پیاده روی عظیم اربعین حسینی منوط به اعلام ستاد مرکزی اربعین است.

بازخبر/علی رئوفی صبح امروز (۱۶ شهریورماه) در جلسه ستاد اربعین استان، در خصوص آخرین وضعیت پیاده روی اربعین، عنوان کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص پیاده روی اربعین منوط به تصمیمات ستاد مرکز اربعین در این زمینه است و در صورت هرگونه تغییر شرایط اعزام زائران اربعین سریعا در این رابطه اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعزام گسترده زائران پیاده روی اربعین به عراق برای شرکت مردم در این اجتماع عظیم، با توجه به سهمیه اندک اعلامی کشور عراق موکب های پیاده روی اربعین سراسر استان فعال و از مردم عزادار در ایام پیاده روی اربعین پذیرایی کنند و فضا برای مردم اقصی نقاط هرمزگان اربعینی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کمک های مواسات و همدلی در ایام پیاده روی اربعین تجمیع و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

رئوفی تصریح کرد: در هرمزگان مشتاقان بسیاری آماده شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی هستند که متاسفانه محدودیت های دولت عراق به خاطر شرایط کرونایی مانع شرکت دلدادگان سید و سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین شده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران و عراق هر ساله با شروع پیاده روی عظیم اربعین صحنه های زیبایی را در تکریم و پذیرایی زائران خلق می کنند که در جای دیگری مشاهده نمی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *