چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

آغاز تزریق واکسن‌های جدید ارسالی آسترازنکا، سینوفارم و برکت در هرمزگان از امروز

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۱۴ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جان‌باختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۸۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۷۰۴ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۱۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به دریافت واکسن‌های جدید آسترازنکا، سینوفارم و برکت خاطرنشان کرد: از امروز تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.

نوروزیان با بیان اینکه در این دوره در شهرهای بزرگ متولدین ۱۳۶۰ به قبل و در شهرهای کوچک و روستاها متولدین ۱۳۶۵ به قبل واکسن دریافت می‌کنند، اظهار کرد: به زودی واکسیناسیون شاغلان گروه‌های شغلی پرخطر در اولویت واکسیناسیون قرار می‌گیرند که برای مراجعه این افراد به مراکز، اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: از مردم استان می‌خواهیم برای دریافت دوز دوم واکسن خود بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *