چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
/لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/

سقوط ساحلی بازان شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول کشور

ایسنا/هرمزگان هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شکست شهرداری بندرعباس و مسجل شدن سقوط این تیم به لیگ دسته اول کشور به پایان رسید.

بازخبردر این هفته از رقابت‌ها تیم شهرداری بندرعباس در یزد برابر میزبان خود ایفا اردکان با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب شد تا تنها شانس ماندن در لیگ برتر را از دست دهد و به لیگ دسته اول کشور سقوط کند. در این دیدار مرتضی حسین پور، امیرحسین اکبری و فاروق درا هرکدام دو گل برای نماینده هرمزگان به ثمر رساندند.

نماینده بندرعباس با ۷ شکست متوالی و بدون امتیاز با قرارگرفتن در انتهای جدول گروه ب با لیگ برتر خداحافظی کرد.این بدترین نتیجه باشگاه شهرداری بندرعباس در فوتبال ساحلی کشور است که روزی چهار ملی پوش در ترکیب خود داشته است.

بدین ترتیب در جدول رده بندی گروه ب تیم های یزدی گلساپوش و ایفا اردکان با ۲۲ و ۱۳ امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم راهی مرحله نهایی و تیم های شهریار ساری و دریانوردان بوشهر نیز با ۹ و ۵ امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم در لیگ ماندنی شدند.

همچنین پارس جنوبی بوشهر و شاهین خزر رودسر از گروه الف در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتند و رقابت‌های هفته پایانی لیگ بصورت تشریفاتی برگزار می‌شود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در حال برگزاریست که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود و یک تیم از هر گروه  به لیگ دسته اول سقوط می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *