اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

انبار احتکار اقلام دارویی در بندرعباس لو رفت/کشف ۱۱۴۵ عدد سرم!

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع اقلام دارویی احتکار شده مورد نیاز بیماران کرونایی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبرسردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۵ شهریورماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کمبود اقلام دارویی از قبیل سرم و نیاز شدید بیماران استان، طرح برخورد با محتکران دارو در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از دپوی مقادیری اقلام بهداشتی و پزشکی در انبار یک واحد صنفی دارویی مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و هماهنگی قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر در یکی از محلات شهرستان بندرعباس اعزام و در بازرسی از محل یک هزار و ۱۴۵ عدد سرم، یک هزار و ۲۴۷ عدد انواع شربت مورد استفاده بیماران کرونایی، یک هزار و ۳۲۹ عدد قطره و ۲۰۰ نوع قرص قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی ارزش اقلام پزشکی احتکار شده را برابر اعلام کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *