ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
/لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/

آخرین شانس شهرداری بندرعباس برای بقا در یزد

ایسنا/هرمزگان تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس برای ماندن در لیگ برتر کشور آخرین شانس خود را برای پیروزی برابر ایفا اردکان محک می زند.

 بازخبرتیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس که تاکنون بدون امتیاز قعرنشین گروه خود است، امروز در هفته نهم و ماقبل پایانی برابر ایفا اردکان از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در یزد به میدان می‌روند.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در صورت کسب سه امتیاز در این مسابقه و نتیجه نگرفتن تیم دریانوردان بوشهر مقابل گلساپوش یزد همچنان شانس ماندن در لیگ برتر کشور را دارد.

در جدول رده بندی گروه دوم تیم گلساپوش یزد با ۱۹ امتیاز صدرنشین است، تیم‌های ایفا اردکان، شهریار ساری و دریانوردان بوشهر با ۱۰، ۹ و ۵ امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم جای دارند و تیم شهرداری بندرعباس بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در حال برگزاری است که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود و یک تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *