آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۱۷ هزار و ۵۸۵ کلاس درس مهیای حضور دانش آموزان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان دبیرستاد پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تمهیدات لازم برای در سال تحصیلی پیش رو برای حضور بیش از ۴۰۵ هزار دانش آموز استان در ۱۷ هزار و ۵۸۵ کلاس درس اندیشیده شده است.

بازخبر/محمد قویدل در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۴۰۵ هزار و ۸۳۰ دانش آموز از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم متوسطه در استان مشغول به تحصیل می شوند.

وی افزود: ۱۷ هزار و ۵۸۵ کلاس درس در بیش از سه هزار و ۵۷۰ مدرسه برای حضور دانش آموزان استان مهیا شده است و تمهیدات لازم بهداشتی و پروتکل های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

به گفته قویدل، پروژه مهر نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی در آموزش و پرورش است.

دبیرستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس، مهمترین هدف پروژه مهر است.

قویدل به بیان اینکه بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم بشمار می رود که در جامعه و زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: از آنجائی که هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است، مسائل و موانع پیش روی بازگشائی مطلوب باید شناسائی و بر طرف و اصلاح کرد و موارد قوت باید تقویت شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *