ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

معرفی گل مناسب تبریک تولد به ورزشکارها

هدیه دادن گل به مناسبت‌های مختلف یکی از رسوم مشترک در همه جهان است. انسان‌ها همشه تمایل دارند احساسات پاک و لطیف خود را با دادن گل‌های مختلف بروز دهند. گل تبریک تولد ورزشکاری نیز یکی از دسته گل‌های رایج است که برای یادبود تولد ورزشکارهای اطرافمان هدیه می‌دهیم.

هدیه دادن گل به مناسبت‌های مختلف یکی از رسوم مشترک در همه جهان است. انسان‌ها همشه تمایل دارند احساسات پاک و لطیف خود را با دادن گل‌های مختلف بروز دهند. گل تبریک تولد ورزشکاری نیز یکی از دسته گل‌های رایج است که برای یادبود تولد ورزشکارهای اطرافمان هدیه می‌دهیم.

بسیاری از ما در میان بستگان و عزیزان خود کسانی را داریم که به ورزش کردن اهمیت می‌دهند و شاید در یک رشته ورزشی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.
ورزشکارها روحیه سخت‌کوش و جنگجویی دارند که همین روحیه، دلیلی پیروزی آن‌ها در طی کردن این مسیر دشوار است. بسیاری از این افراد سخت‌کوش تمایل دارند در روز تولد خود گل هدیه بگیرند، اما چه گلی برای تبریک تولد به ورزشکارها مناسب است؟

در این مطلب قصد داریم شما را با گل متولد هر ماه آشنا کنیم تا برای انتخاب گل تبریک تولد به ورزشکارهای اطرافتان، دچار سردرگمی نشوید.برای آَشنایی بیشتر مطالعه مقاله سایت جام جم آنلاین در مورد راهنمای خرید دسته گل تبریک برای تولد دوست و گلهای مناسب هدیه در سایت  jamejamonline.ir خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید.

فلوریوگرافی Floriography چیست؟

علم زبان گل ها ست که میتوانیم با تزئین و چیدمان گل ها با دیگران صحبت کنیم. زبان گل ها جادو می کند. با نگاهی به کتاب مقدس عبری یا هملت اثر شکسپیر اهمیت معانی و مفاهیم گل ها را بیشتر متوجه می شویم. Floriography مشخص می کند که برای خرید گل تبریک از چه گل و با چه رنگ هایی استفاده کنیم تا تاثیر چند برابر داشته باشد. گل تبریک اگر با توجه به معنا و مفهوم گل ها و مناسبت مورد نظر انتخاب شود، ناخودآگاه زیبایی و شکوه چند برابری خواهد داشت. احتمالا برای شما بارها پیش آمده که عزیزان تان از گل یا هدیه تبریک شما بیش از حد خوشحال می شوند و مکرر از شما تشکر می کنند. خرید گل تبریک با استفاده از زبان گل ها در روابط شما معجزه می کند.

گل‌های ماه تولد را بشناسید

بهتر است بدانید در طالع‌بینی، هر گل نماد یک ماه خاص است. انتخاب دسته گل تبریک تولد ورزشکاری براساس گل آن ماه، می‌تواند ایده بسیار جالبی برای خوشحال کردن ورزشکاران اطرافتان باشد. گل‌ ماه‌های سال شمسی عبارت هستند از:

۱-                  گل فروردین

بسیاری از افراد عقیده دارند که گل مینای چمنی یا داوودی مارگاریتی گل مخصوص به افراد متولد ماه فروردین است.
این گل زیبا با تابش اولین نور صبحگاهی باز می‌شود و نمادی از عشق واقعی، خلوص نیت و همچنین شروع دوباره است. اگر قصد دارید گل تبریک تولد ورزشکاری متولد فروردین را تهیه کنید، حتما داوودی‌های مارگاریتی را به‌کار ببرید.

۲-                 گل اردیبهشت

گل متولدین اردیبهشت گل موگه است که برخی از افراد آن را با نام‌های زنبق دره یا گل برف نیز می‌شناسند. این گل با وجود بو و ظاهر بسیار زیبایی که دارد، برای کودکان خطرناک است. به‌همین خاطر پیدا کردن آن کار آسانی نیست.

افرادی که در ماه اردیبهشت متولد می‌شوند خلقیاتی صبور و مقاوم دارند. این خصوصیات به‌ویژه اگر ورزشکار نیز باشند، در آن‌ها تقویت خواهد شد. به این دلیل برای تبریک تولد ورزشکاری که در اردیبهشت متولد شده است، باید گلی مقاوم و با این ویژگی‌ها را به آن‌ها هدیه داد.

همچنین با توجه به قرارگیری اردیبهشت در فصل بهار و زمان رویش گل موگه در این فصل، خصوصیات مشترک متولدین اردیبهشت با این گل بیشتر آشکار می‌شود. گل زنبق دره را می‌توان نماد تواضع و فروتنی نیز دانست.

۳-                 گل خرداد

گل متولدین ماه خرداد یکی از آشناترین و زیباترین گل‌های جهان یعنی رز است. در عهد باستان رز نماد الهه عشق و زیبایی یونان بود که رز این مفهوم را با گذر زمان، با خود حفظ می‌کند.

پس بهترین گل تبریک تولد ورزشکاری که در این ماه متولد شده، گل رز است. البته باید توجه کنید که رنگ‌های مختلف رز می‌توانند تا حد زیادی در معنی آن تاثیر داشته باشند. به‌طور نمونه رز سفید نماد پاک و بی‌گناهی است.

۴-                 گل تیر

در بیشتر موارد افراد و ورزشکارهای متولد تیر، نجیب، آرام و عاشق خانواده هستند. به‌این منظور برای تبریک تولد به متولدین تیر ماه باید گلی را انتخاب کرد که از این خصوصیات برخوردار باشد. به عقیده ژاپنی‌ها گل هیبیسکوس دربردارنده معانی نجابت و پاکی است، از این رو هیبیسکوس به گل متولدین تیرماه شناخته می‌شود.

برخی دیگر معتقد هستند که گل دلفینیوم نیز نماد وقار و نجابت است و با توجه به خصوصیات افراد متولد تیر، برای آن‌ها گل مناسبی محسوب می‌شود.

۵-                 گل مرداد

در ایران گل گلایول را بیشتر برای ابراز همدردی با صاحب عزا استفاده می‌کنند اما در سراسر جهان این گل نماد قدرت و صداقت است.
با توجه به این نکته که افراد متولد مرداد نیز از این خصوصیات برخوردار هستند، بهترین گل تبریک تولد ورزشکاری متولد مرداد، گلایول است. همچنین گل گلیسین نیز نماد این ویژگی‌ها شناخته می‌شود، به‌همین دلیل می‌توان در گل تبریک تولد از آن استفاده کرد.

۶-                 گل شهریور

شهریوری‌ها دوست ندارد در مسائل عادی زندگی، مانند سایر مردم باشند و تمایل دارند بهترین و منحصر به‌فردترین افراد شناخته شوند. از این رو گل برگ نمدی یا ابوتیلون نیز که یک گل خاص به‌شمار می‌آید، نماد متولدین این ماه است.

اگر پیدا کردن برگ نمدی برای شما کار سخت و دشواری است، گل آستر را که در شهریور ماه به اوج زیبایی می‌رسد، به‌عنوان هدیه به شهریوری‌ها انتخاب کنید.

۷-                 گل مهر

برای تبریک تولد به ورزشکارهای متولد مهر، می‌توانید از یک دسته گل همیشه بهار که نماد جنگیدن برای رسیدن به موفقیت هستند یا چند شاخه شقایق ایسلندی که نماد عشق است، استفاده کنید. این دو گل به‌خوبی با ویژگی‌های درونی متولدین مهر سازگاری دارند.

۸-                 گل آبان

متولدین آبان در عشق بسیار وفادار هستند و با توجه به این ویژگی، گل شیپوری، گل تبریک تولد ورزشکاری است که روز تولد او در آبان قرار دارد.
همچنین گل داوودی را که نماد دوستی‌های شیرین است، می‌توان به‌عنوان نماد متولدین آبان به آن‌ها هدیه داد.

۹-                 گل آذر

اگر یکی از اطرافیان ورزشکار شما متولد آذر است، گل تبریک تولد ورزشکاری او، راج است. در اصل راج گل نیست و نوعی گیاه زینتی به‌حساب می‌آید اما با توجه به خصوصیات زود رنج بودن و دل نازکی آذری‌ها، هدیه دادن گلی که در سرمای اواخر پاییز دوام بیاورد کار سختی است و راج یکی از این گیاهان مقاوم محسوب می‌شود.

 

۱۰-            گل دی

متولدین دی ماه معمولا افراد خودشیفته و خودرای هستند، به‌همین دلیل گل میخک را به این ماه نسبت داده‌اند. در دسته‌های گل معمولا میخک بالاتر از بقیه گل‌ها قرار می‌گیرد و این وجه تشابه میخک با دی ماهی‌ها است.
همچنین گل میخک در این ماه سرد به‌خوبی رشد می‌کند و شاید یکی دیگر از دلایل انتساب آن به متولد دی، همین موضوع باشد.

۱۱-            گل بهمن

متولدین بهمن آدم‌های ساده، فروتن، پاکدامن و وفاداری هستند. به این خاطر گل بنفشه که با وجود سادگی نماد این خصوصیات شناخته می‌شود، بهترین گل تبریک تولد ورزشکاری است که در این ماه سرد متولد شده است.

۱۲-            گل اسفند

اسفند مقدمه شروع دوباره زندگی است و با توجه به این مساله، گل نرگس که در این ماه از سال رشد می‌کند و نمادی از شروع دوباره حیات دانسته می‌شود، بهترین گل برای تبریک تولد به افراد و به‌ویژه ورزشکاران متولد این ماه زیبا است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *