ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان:

الزام به قرنطینه کامل مناطقی که سویه ویروس کرونای لامبدا مشاهده می شود

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، بر لزوم اطلاع‌رسانی مدیران مربوطه و فرمانداران در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونای لامبدا تاکید کرد.

بازخبر/علی رئوفی صبح امروز (۱۱ شهریورماه) در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان هرمزگان جلسات فوق‌العاده ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا را تشکیل دهند و گزارش عملکرد و اقدامات را به دبیرخانه ستاد استانی ارائه کنند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مدیران مربوطه و فرمانداران در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا، ادامه داد: قبل از ورود سویه جهش یافته ویروس کرونا با عنوان لامبدا، به کشور باید با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، حساسیت و آمادگی لازم در مردم برای مقابله با این ویروس، ایجاد تا بیماری کنترل و از آن پیشگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و عدم تجمعات، افزود: کنترل شدید همه مبادی ورودی و خروجی و مرزهای استان هرمزگان باید در اولویت باشد و با توجه به مرزی بودن استان هرمزگان و ارتباط با کشورهای همسایه، کنترل ورود مسافر از این کشورها و گرفتن تست کرونا از مسافران در راستای تشخیص سریع و شناسایی به موقع بیماران مبتلا، توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دیگر دستگاه‌های مسئول در استان، در دستور کار باشد.

رئوفی تصریح کرد: قرنطینه کامل بیماران و مناطقی که سویه ویروس کرونای لامبدا، در آن دیده می‌شود نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تسریع در واکسیناسیون در راستای ایجاد ایمنی نسبی در برابر ویروس کرونا، گفت: با توجه به احتمال ابتلای بیشتر افراد جوان به ویروس جهش یافته کرونای لامبدا، واکسیناسیون افراد جوان در استان هرمزگان نیز، در اولویت باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *