آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دیواره استاندارد سنگنوردی در بندرعباس به بهره برداری رسید

ایسنا/هرمزگان دیواره سرعت سنگنوردی و مجموعه آموزشی رفاهی کوهنوردی استان هرمزگان به بهره‌ برداری رسید.

بازخبر/     آیین افتتاح و بهره برداری دیواره سرعت سنگنوردی بندرعباس و مجموعه آموزشی رفاهی کوهنوردی استان به مساحت ۶۰۰ مترمربع با حضور رئوفی معاون سیاسی امنیتی استانداری، آشوری و مرادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استانی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار شد.

متولی ورزش و جوانان استان هرمزگان در آیین افتتاح و بهره برداری دیواره سرعت سنگنوردی بندرعباس اظهار کرد: طبق هماهنگی هایی که هیات کوهنوردی استان با فدراسیون انجام داد، هرمزگان به عنوان قطب استعدادیابی سنگنوردی کشور تبدیل خواهد شد و امیدوارم بتوانیم ظرفیت استعدادیابی سنگنوردی را در سطح استان را  بالاتر ببریم.

محمود رضا امیاری با تقدیر از زحمات ریاست هیات کوهنوردی استان اظهار کرد: باتوجه به  استعداد های بسیار خوبی که در رشته سنگنوردی نوردی وجود دارد امیدواریم شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: دیواره سرعت سنگنوردی که در مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس قرار دارد به ارتفاع ۱۵ متر و به عنوان یکی از دیواره های استاندارد جنوب ایران است و این دیواره براساس استانداردهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه ورزشکارانی در سطح ملی و جهانی در رشته سنگنوردی داریم که مقام های گوناگونی کسب کرده اند، بیان کرد: امیدواریم بازهم در سطح ملی، آسیایی و رقابت های جهانی ورزشکاران هرمزگانی مقام کسب کنند و با کشف استعداد های خوب در این زمینه شاهد حضور قهرمانانی  در عرصه های مختلف ورزشی باشیم.

وی با بیان اینکه این دیواره با هزینه ۲۰ میلیارد ریال از منابع استانی اداره کل ورزش و جوانان و حمایت پالایشگاه نفت بندرعباس به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: این دیواره قابلیت استفاده رشته های تمرینی سرعت و پرورش حوزه قهرمانی را دارد و در راستای افزایش سرانه ورزشی استان و توسعه رشته سنگنوردی به ظرفیت های آن اضافه شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *