ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
ناظر گمرکات استان هرمزگان:

مشکلی در واردات و ترخیص موز از گمرکات هرمزگان وجود ندارد

ایسنا/هرمزگان ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: مشکلی در واردات و ترخیص موز از گمرکات هرمزگان وجود ندارد و و واردات موز در مقابل صادرات سیب، به روال عادی صورت می‌گیرد.

بازخبرابوالفضل اکبرپور با بیان اینکه مشکلی در واردات و ترخیص موز از گمرکات هرمزگان وجود ندارد، اظهار کرد: روزانه ۵۰ تا ۲۰۰ کانتینر موز از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص می‌شود.

وی با بیان اینکه صادر کننده‌ها با ارائه پروانه صادرات سیب در ماه‌های گذشته، اجازه واردات موز را به کشور دارند، تصریح کرد: طبق دستورالعمل صادر شده، واردات موز در مقابل صادرات سیب تولید داخل امکان پذیر است.

ناظر گمرکات هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر موزها از کشورهای اندونزی، مالزی و فلیپین وارد می‌شود، اضافه کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی “مبنی بر صادر نشدن اجازه ترخیص شماری کانتینر موز از گمرکات هرمزگان”صحت ندارد و واردات موز در مقابل صادرات سیب، به روال عادی صورت می‌گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *