آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی در هرمزگان ادامه دارد

توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی در هرمزگان ادامه دارد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ در استان هرمزگان ادامه دارد.

بازخبر/غلامرضا سالاری میری صبح امروز (چهارم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ۹۰ درصد کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی، ۸۵ درصد متوسطه اول و ۸۰ درصد متوسطه دوم توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان با مراجعه به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com، می‌توانند کار ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند، تصریح کرد: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ششم تیرماه تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه قیمت کتب حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: قیمت کتاب برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هفتم تا نهم ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان، دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و در رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

سالاری با اشاره به اینکه مانند سنوات قبل، کتاب‌ها برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار به‌صورت رایگان و یا نیم بها ارسال می‌شود، اضافه کرد: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *