آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

محموله‌ای برای تزریق دوز دوم واکسن اسپوتنیک وارد کشور نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: محموله‌ای برای تزریق دوز دوم واکسن اسپوتنیک وارد کشور نشده است و تا آخر هفته بعد زمان آن مشخص می‌شود.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (چهارم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۹۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: با بستری شدن ۱۹۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: اکنون ۱۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان در پاسخ به سوالی درباره زمان تزریق دوز دوم واکسن اسپوتنیک خاطرنشان کرد: محموله‌ای برای تزریق دوز دوم این واکسن وارد کشور نشده است و تا آخر هفته بعد زمان آن مشخص می‌شود.

نوروزیان عنوان کرد: زمان فاصله تقریبی میان دوز اول و دوم واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا از ۴ هفته تا نهایتاً ۱۲ هفته می‌تواند متغیر باشد و امیدواریم با وارد شدن محموله واکسن اسپوتنیک به کشور و هرمزگان، روند تزریق دوز دوم این واکسن سرعت یابد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *