آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چهار فیلم کوتاه هنرمند قشمی به جشنواره محیط زیست کانادا راه یافت

چهار فیلم کوتاه ساخته اصغر بشارتی، هنرمند قشمی به جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا راه یافت.

 بازخبر  فیلم‌های چَل، قرمز کوچک و آبی بزرگ، مرگ در بعد از ظهر و جَلبیل نام چهار اثری است که به جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا راه یافت. این فیلم‌ها با موضوع احترام به طبیعت و حفاظت از محیط زیست است که تاکنون در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی صاحب عناوین مختلف شده است.

جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا نخستین رویداد فرهنگی این کشور است که به صورت انحصاری به اکتشاف، حفاظت از محیط زیست، انسان و مسائل حقوق بشر از طریق فیلم‌های هنری و خلاقانه می‌پردازد. این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ در شهر انتاریوی کانادا برگزار می‌شود.

 اصغر بشارتی کار هنری خود را در زمینه عکاسی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و هم اکنون به عنوان سفیر جزیره قشم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه شناخته شده است. کسب مدال بهترین تصویر بردار جهانی و چهار مدال کارگردانی بین المللی، ۶ جایزه ملی فیلم و بیش از ٧٠ جایزه بین المللی و ملی عکاسی در کارنامه بشارتی ثبت شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *