آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانگیری” مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن۴۰سالگی جان باخت.

بازخبر/وی از ۴۰روز پیش بر اثر درگیری شدید ریه در بیمارستان بستری بود. زنده یاد جهانگیری متولد ۱۳۶۰ و اهل روستای تیدر در بشاگرد بود که از آذر ۹۹مدیریت حوزه علمیه خواهران را برعهده داشت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی، درگذشت «حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالمحمود جهانگیری» مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیامی، ارتحال «حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالمحمود جهانگیری» مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان را تسلیت گفت.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ؛ هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ‌چیز آن را فرو نمی‌پوشد.

با کمال تأسف و تألم خبر درگذشت عالم پرهیزگار، متخلق و فرزانه «حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالمحمود جهانگیری(قدس سره)»  مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان و عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم و معارف قرآن کریم بندرعباس را که بر اثر بیماری منحوس کرونا دار فانی را وداع گفتند، دریافت نمودم.

بی‌شک خلأ وجودی چنین شخصیتی که از امیدهای آینده استان بودند به‌زودی پر نخواهد شد.

این‌جانب ضمن تسلیت این مصیبت وارده به روحانیت معظم استان  و بیت شریف و مکرمشان و همچنین دوستان، آشنایان و اقربای معظم له برایشان از خداوند متعال صبر جمیل آرزو نموده و ان‌شاءالله روح  آن عزیز سفر کرده را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار داده و با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور فرماید».

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *