اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

شناورهای سبک از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناورها با احتیاط صورت پذیرد.

بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز با تاثیر فعالیت سامانه فصلی، وزش بادهای بسیار شدید جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز سبب مواج شدن این مناطق دریایی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به مواج بودن آبهای شرق دریای عمان و محدوده تنگه هرمز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناورها با احتیاط صورت پذیرد.

سی سی پور ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب نیز در ارتفاعات استان (بویژه نواحی شرقی و شمالی استان) افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، تند باد لحظه‌ای با احتمال گرد و غبار و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود از قرار گیری در حریم و مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام درمناطق مرتفع خودداری شود، عنوان کرد: این شرایط به تناوب تا روز چهارشنبه، سوم شهریور ماه، در استان ادامه دارد و همچنین در این در این مدت با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش دمای بیشینه بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *