آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد

۸۱ مجوز بهره‌برداری تاسیسات دریایی هرمزگان در شرف صدور

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام حدود ۱۲۰۰۰ کیلومتر هیدروگرافی با مقیاس ۱:۱۰۰۰ در۱۶ بندر و جزایر استان و پیگیری ۸۱ فقره پرونده صدور مجوز بهربرداری خبرداد.

  بازخبرعلی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز (۲۴ مردادماه) ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه مهندسی سواحل و بنادراستان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا نیمه مردادماه اظهار کرد: اهم این  اقدامات  نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری، پیگیری پروندها مربوط به ساخت و سازها و همچنین تداوم عملیاتهای هیدرو گرافی در سرزمین اصلی و جزایر استان بوده است.

وی افزود: در بخش نظارتی  بررسی و نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری از بزرگترین ترمینال نفت خام کوه مبارک (شهرستان جاسک)  ونیز  نظارت بر احداث کانال های آبگیر مزارع پرورش میگو در جزیره قشم بوده است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری تاسیسات دریایی شرکت سوخت رسانی ستاره قشم واقع در روستای سلخ این جزیره را از دیگر اقدام مهم در حوزه نظارتی عنوان کرد و افزود: یکی ازموارد بسیار حاضر اهمیت و مورد توجه ؛ پیگیری ۸۱ پرونده و چک لیست برای صدور  مجوز بهره برداری است که این امر  نیز با تدوین یک برنامه نظام مند ومشارکت دستگاههای ذیربط در دست انجام است.

محمدی کرجی ران به انجام حدود  ۱۲۰۰۰  کیلومتر هیدروگرافی در مقیاس  ۱:۱۰۰۰  نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: این مقدار هیدروگرافی انجام شده  ۱۶ بندر در سرزمین اصلی و جزایر استان را در بر گرفته که با سیستمهای تک پرتوی و چند پرتوی به  اجرادرآمد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تدوین راهبری جهت اتمام‌ مطالعات فاز ۲ طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی و اخذ مصوبه از هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ به تمام ذی نفعان در حوزه دریایی و بندری هرمزگان دیگر اقدامی است که در اداره مهندسی سواحل و بنادر استان به انجام رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *