اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

احتمال وقوع باران، رعد و برق و تگرگ در ارتفاعات هرمزگان/صعود به ارتفاعات ممنوع

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به مواج شدن دریا و وقوع رگبار باران در روزهای آینده، هم استانی های عزیز از تردد با شناورهای سبک در خلیج فارس و دریای عمان و همچنین قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

  بازخبر/مهرداد حسن زاده صبح امروز (۲۴ مردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب، عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی هرمزگان طی روزهای یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه ۲۹ مرداد ماه با ورود سامانه فصلی، وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به مناطق تحت تاثیر فعالیت سامانه فصلی در استان، اظهار کرد: بیشترین تاثیرات این سامانه بر ارتفاعات استان هرمزگان از جمله شهرستان‌های بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک، پارسیان و ارتفاعات مرکزی استان و همچنین دریای عمان، تنگه هرمز، جزایر خلیج فارس به ویژه سواحل جاسک، سیریک، قشم، هرمز، هنگام، لارک، تنب بزرگ و کوچک خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به رگبار باران و رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال بارش تگرگ، بیان کرد: طی روزهای یاد شده به دلیل شرایط جوی موجود، احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه های فصلی، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست و از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از تردد های غیر ضروری در اماکن یاد شده اجتناب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای یاد شده به دلیل وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی، تا سرعت حداکثر ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج در محدوده ۱۸۰ سانتیمتر، موجب اختلال در ترددهای دریایی و آسیب به تورهای صیادی خواهد شد و به همین منظور  تقاضا می‌شود از تردد با شناورهای سبک در آب‌های خلیج فارس و دریایی عمان خودداری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *