اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سیستم جدید خنک کننده در هیات فوتبال هرمزگان؛ بادبزن کاغذی و پنکه دستی+ویدئو

در حالی که این روزها هرمزگان در وضعیتی سیاه و بغرنج از حیث شیوع کرونا به سر می برد و اطرفی با حضور در ماه مرداد گرمای بی سابقه بیش ار ۴۰ درجه سیانتی گراد را تجربه می کند، شاهد هستیم فعالیت در هیات فوتبال هرمزگان به شکلی جالب در این اواضع پیچیده دنبال می شود به گونه ای که در سال ۲۰۲۱ که کشور قطر در حال ایجاد سیستم تهویه زیر زمینی جهت کاهش دما برای جام جهانی فوتبال است، در هرمزگان با استفاده از پرونده و کاغذ و پنکه دستی عوامل اجرایی اقدام به خنک کردن خود می کنند!

 بازخبر/ مدت هاست ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با مشکلات عدیده ای از جمله سیستم خنک کننده و عدم استفاده از رختکن ها جهت استفاده تیم ها دست و پنجه نرم می کند به گونه ای که با شروع فصل گرما این مشکلات بیش از پیش جلب توجه می کند تا جایی که این روزها حضور در هیات فوتبال استان هرمزگان و انجام یک کار جزئی ۱۰ دقیقه ای شما را دچار گرمازدگی می کند و ارباب رجوع عدم حضور را به حضورش ترجیح می دهد.

 پروژه احداث ورزشگاه ۲۰ هزار نفری بندرعباس در سال ۱۳۷۶ از محل اعتبارات مصوبات سفر مقام معظم رهبری آغاز شد، عملیات اجرایی آن با کارفرمایی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در سال ۱۳۸۲ در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار با سطح اشغال ورزشگاه در حدود ۶۲ هزار مترمربع آغاز و درنهایت در تاریخ ۱۷ آبان سال ۱۳۸۹ پس از ۱۴ سال از تاریخ تصویب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح شد. ساخت این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۶ با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به طول انجامید اما با توجه به گذشت ۱۱ سال از تاریخ افتتاح  مجموعه ورزشی خلیج فارس دارای نواقصی در  حین ساخت و بعد از بهره برداری بوده به نحوی که هنوز به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی نرسیده است و امروز سایه‌ای از یک مجموعه ورزشی از آن باقی مانده و به جز خود زمین چمن، مابقی بخش‌های این مجموعه به دلیل عدم رسیدگی مسئولان، در حال ویرانی است.

در همین خصوص دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: مشکل تهویه های ورزشگاه خلیج فارس و هیات فوتبال هرمزگان مربط به امروز و دیروز نبوده و از مدیرکل گذشته ورزش و جوانان هرمزگان تا امروز همچنان ادامه دارد و کارشناسان بسیاری آمدند و رفتند اما این مشکل همچنان باقیست.

اصغر معماری با بیان اینکه شرایط برای انجام امور بسیار سخت و طاقت فرساست، اضافه کرد: اکثر دوستان یا با پنکه یا با کاغذ و پرونده ها خود را خنک می کنند و اتاق های هیات راهی برای ورود و خروج هوا ندارند.

وی با اشاره به اینکه با تلاتش رئیس هیات توانستیم برای دو اتاق با زحمات فروان دو کولر جدا تهیه کنیم که آن هم جوابگو تمامی عوامل و کادر اجرایی هیات نیست، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع مجبوریم تمامی افراد در اتاق رئیس جمع شده و امور را انجام دهند که آن هم از زمان شیوع کرونا به دلیل رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی دیگر مقدور نیست و مجبوریم افراد را پراکنده و با پنکه رها کنیم تا امور خود را انجام دهند.

معماری با بیان اینکه اگر شرایط به همین شکل پیش برود احتمال دارد به دهه های گذشته بازگردیم و زیر درخت در بیرون مجموعه اداری مشغول به فعالیت شویم، عنوان کرد: در شرایط شیوع کرونا کار کردن اینچنینی به صلاح نیست و از طرفی نمی توانیم کارهای ارباب رجوعیان را به تأخیر بیندازیم پس مجبوری به زیر درخت ها برای سایه پناه ببریم!

به گزارش ایسنا، مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس در حال از ۸۹ مورد بهره برداری قرار گرفت که همچنان زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بوده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هم نشده و از همان زمان افتتاح تاکنون با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده و در صورت عدم رسیدگی جدی شاهد مخروبه شدن آن در آینده ای نزدیک خواهیم بود!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *