آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
امام جمعه شهرستان قشم:

منتخبین قشم برای مهار کرونا اقدام اجرایی کنند/مسئولین بی کفایت کناره‌گیری کنند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: برخی ها با انتقاد از وضعیت بهداشت و واکسیناسیون، آرای خود را کسب کردند و حالا که انتخابات تمامی بخش ها به پایان رسده وقت آن رسیده که وارد فاز اجرایی شوند.

بازخبر/    حجت الاسلام غلامرضا حاجبی شب گذشته (۲۲ مردادماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم، افزود: سیاسی کردن مسائل مربوط به بهداشت و درمان به صلاح هیچ کس نیست و نباید با انتقاد نادرست از کادر درمان، زحمت های این افراد را زیر سوال برده شود.

وی ادامه داد: ضعف هایی در عملکرد علوم پزشکی استان و قشم وجود دارد اما باعث نمی شود در مورد فعالیت شبانه‌روزی و زحمات کادر درمان بیمارستان خلاف واقع بیان شود.

وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۱۸ سال در صورت تایید شبکه بهداشت و درمان، مصلی شهر قشم در اختیار این امر مهم قرار گیرد.

امام جمعه قشم بیان کرد: پیشگیری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همه مداحان و سخنرانان مراسم محرم سفارش شده و مقرر است مراسم محرم امسال در کمترین زمان ممکن، با فاصله گذاری مناسب، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و در فضای باز انجام شود.

حاجبی تصریح کرد: در بحث تامین اقلام مورد نیاز و معیشت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نیز کمیته‌ای با حضور فرماندار و فرماندهی سپاه تشکیل می‌شود و با تشکیل این کمیته، از ظرفیت خیران، ادارات و نهادها برای اهدای بسته‌های معیشتی استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد که در صورت اهمال کاری، مسوولینی که نتوانند به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، باید از مسند قدرت کناره گیری کنند!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *