اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت؛

از پلمب دفتر رسمی ثبت ازدواج تا معرفی شعب بانک به دستگاه قضایی میناب

مدیر شبکه بهداشت ودرمان میناب گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز و اماکن عمومی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک دفتر رسمی ثبت ازدواج در میناب پلمب شد.

بازخبر/  دکتر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی بازدیدهای مکرر و متعدد کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان میناب در راستای بررسی اجرای دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا، این دفتر ثبت ازدواج به علت بی‌توجهی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب اظهار کرد: همچنین دو شعبه بانک در شهرستان میناب به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری لز شیوع ویروس کرونا به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رحیمی بیان کرد: متاسفانه با وجود تاکید فراوان به بانک‌ها جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مقابله با کرونا، تعدادی از شعب بانک‌ها موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که در همین راستا و طی بازدید های مستمر کارشناسان بهداشتی، دو شعبه بانک بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعابت نکردن فاصله اجتماعی و تهویه نامناسب به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی همچنین از کمک بیش از ۳ میلیارد ریال توسط خیرین به بیمارستان ابوالفضل(ع) شهرستان میناب خبر داد.

رحیمی ادامه داد: از ابتدای خرداد ماه سال جاری با فراخوان خیرین در جهت کمک به مجموعه درمان خوشبختانه کمک های  غیر نقدی خوبی در زمینه درمان به بیمارستان شده که این کمک ها در زمینه مواد شوینده بهداشتی , تجهیزات غیر پزشکی و تجهیزات پزشکی بوده است.

وی با اشاره به اینکه خیرین این شهرستان در همه حال یار و پشتیبان مجموعه،  خصوصا در ایام بحران کرونا ویروس بودند گفت: بیشترین کمک ها مربوط به بنیاد حکمت با ۱  میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در زمینه  مواد بهداشتی و تجهیزات غیر پزشکی بوده  و مجموع کل کمک های خیرین با  برآورد ریالی ۳ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال در ۲ ماه گذشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب اضافه کرد: کمک های خیرین از ابتدای شروع کرونا تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و۷۶۰ هزار ریال بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *