آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
بازرس‌کل استان هرمزگان:

معطل ماندن مردم در ادارات باید برطرف شود

بازرس‌کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها و همچنین جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اداره‌کل امور مالیاتی استان بازدید کرد.

بازخبر/   رضا مختاری در این بازدید با صدور دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، عملکرد واحدهای مختلف خدمات‌دهنده به مردم را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به این دستگاه طی نشستی با مدیرکل امور مالیاتی بررسی و مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گفت.

بازرس‌کل استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع با خدمت‌رسانی کیفی و زودبازده، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای مهم نظارتی سازمان بازرسی در راستای پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برشمرد.

مختاری افزود: سعی ما بر این است که میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخش‌های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد تا موانع و دلایل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها احصاء و راه‌کارهای برون‌رفت از این موانع مشخص و جهت مرتفع نمودن به دستگاه‌های مربوطه اعلام شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *