ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس پلیس راه هرمزگان:

بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری را هشدار دادیم

رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: پلیس راه بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و تردد غیر ایمن تریلی های حامل سوخت را هشدار داده بود چرا که هر دو تا سه هفته یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

بازخبر/  عصر گذشته(۱۰ مردادماه) بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی تیبای حامل سوخت با یک تانکر نفتکش در محور بندرعباس به میناب دو سرنشین خودروی تیبا جان باختند.

رئیس پلیس راه هرمزگان در این خصوص گفت: بر اثر این حادثه آتش سوزی رخ داد و نیروهای آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

سرهنگ نیکبخت در خصوص علت این حادثه گفت: علت حادثه در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: باند رفت جاده بندرعباس به میناب که به علت وقوع یک تصادف و آتش سوزی تانکر نفتکش برای بیش از چهار ساعت از عصر گذشته بسته شده بود، شب گذشته بازگشایی شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: علت بسته شدن موقتی جاده در محدوده پمپ بنزین چاه فله، فرایند ایمن کردن جاده پس از تصادف یک دستگاه خودروی سواری با یک تانکر نفتکش بود.

وی بیان کرد: در طول زمان بسته بودن جاده عبور و مرور از جاده خاکی کنار محل حادثه به کندی جریان داشت، ولی اکنون مسیر کاملا باز شده است.

رئیس پلیس راه هرمزگان ادامه داد: پلیس راه بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و تردد غیر ایمن تریلی های حامل سوخت را هشدار داده بود چرا که هر دو تا سه هفته یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه دو خودرو نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *