ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

به دنبال تشکیل شورای عالی جزایر هستیم/در تلاشیم پروازهای ابوموسی روزانه شود

استاندار هرمزگان از تنظیم و تدوین پیشنهاد تشکیل شورای عالی توسعه جزایر خبر داد و گفت: این کارگروه در صورت موافقت رئیس جمهور ، به منظور سیاست گذاری کلان در حوزه جزایر استان تشکیل خواهد شد.

بازخبر/ فریدون همتی صبح امروز (۱۱ مردادماه) در نشست  نشست بررسی مشکلات سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، با اشاره به نتایج برگزاری این نشست، از تدوین پیشنهاد تشکیل شورای عالی جزایر طی هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: در قالب این پیشنهاد و در صورت موافقت رئیس جمهور، این کارگروه به صورت منظم و ماهانه برای بررسی مشکلات و میزان پیشرفت پروژه ها در ۱۴جزیره استان تشکیل و دستگاه‌های اجرایی گزارش کار خود را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه این کارگروه به منظور سیاست گذاری کلان در حوزه جزایر استان و با حضور معاون رییس جمهور و برخی از وزرا تشکیل خواهد شد، افزود: توسعه، پشتیبانی، تحرک اقتصادی و افزایش پهنه مسکونی و گردشگری جزایر، یکی از الزامات و ضروریات است که باید در دوره جدید مورد توجه قرار بگیرد و در قالب یک سیاست گذاری خاص، برنامه توسعه جزایر در چهار سال آینده تنظیم و تدوین شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به تجربیات چهار سال اخیر در حوزه جزایر، گفت: اگر بخواهم در جزایر استان تحول جدی و پرشتاب صورت بگیرد، باید ساختار و برنامه هایی که در شورای توسعه جزایر یا کارگروه توسعه جزایر استان پیش‌بینی می شود مورد حمایت دولت قرار بگیرد تا دستگاه‌ها از قدرت و اختیارات کافی برخوردار باشند.

همتی، توسعه ظرفیت ها به منظور افزایش سرمایه‌گذاری در جزایر استان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: با حمایت از بخش تولید و گردشگری و بهره مندی از این ظرفیت خدادادی، می توان زمینه تحول در این مناطق را سرعت بخشید.

استاندار هرمزگان همچنین از طرح مشکلات مربوط به چند سرمایه گذار و ارائه راهکارهای لازم به منظور حل مشکلات این سرمایه گذاران خبر داد و افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده، هم اکنون چهار پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی در مسیر ابوموسی _ بندرعباس انجام می شود که تلاش داریم این پروازها به صورت روزانه انجام شود و از ظرفیت شناورها نیز برای جابه‌جایی بار و مسافر استفاده خواهد شد.

همتی، تقویت بخش اورژانس بیمارستان ابوموسی و همچنین حضور مستمر پزشک متخصص زنان و زایمان در جزیره را از جمله مصوبات این نشست اعلام کرد و گفت: ثبت احوال نیز باید پشتیبانی لازم را برای ثبت تولد نوزادان در ابوموسی انجام دهد.

استاندار هرمزگان گفت: دستورات لازم به منظور توسعه ظرفیت بخش برق و آب در جزایر ابوموسی ، تنب بزرگ و تنب کوچک به دستگاه های مربوطه داده شد و در جلسات بعدی، مشکلات جزایر دیگر استان نیز با حضور دستگاه های مربوطه مورد رسیدگی و پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *