اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عملیات ساخت سایت‌های آب‌شیرین‌کن تورگان و باسعیدو بزودی آغاز می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: توافق واگذاری زمین برای سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو صورت گرفت.

بازخبر/ احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توافق واگذاری زمین برای سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو صورت گرفت و ظرف هفته جاری این موضوع از طریق تفاهم نامه میان آبف و منطقه آزاد قشم عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها منبع تامین آب جزیره قشم شیرین سازی آب دریاست، اضافه کرد: در این راستا اقداماتی برای احداث آب شیرین کن های جدید در دستور کار آبفا قرار گرفته که امیدواریم با اتمام انها وضعیت آب روستاهای این شهرستان بهبود یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک به همراه مدیرعامل آبفا هرمزگان و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، عنوان کرد: با مذاکره انجام شده و بررسی طرح های در دست اجرا، توافق اولیه برای ایجاد زیرساخت و تجهیزات با هدف بهبود وضعیت تامین و توزیع آب در روستاهای جزیره قشم صورت گرفت.

مرادی با بیان اینکه واگذاری زمین برای احداث آب شیرین کن یکی از دغدغه های آبفا بود، خاطرنشان کرد: مدیرعامل منطقه آزاد قشم موافقت خود را با تحویل زمین‌ برای احداث سایت های نمک زدایی تورگان و باسعیدو اعلام و فرایند واگذاری آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید در ایجاد زیرساخت های اولیه برای ساکنان شهرستان قشم تمامی تلاش خود را به کار ببندیم، اضافه کرد: در صورت کم کاری هیچ عذری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و باید مدیران بدانند خادم مردم هستند و تا لحظه آخر خدمت باید در جهت کاهش مشکلات آن ها بکوشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *