اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تیم کونگ فو توآ بندرعباس بر سکوی مسابقات جهانی ترکیه ایستاد

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس گفت: تیم کونگ فو توآ بندرعباس بر سکوی مسابقات جهانی ترکیه ایستاد

بازخبر/  مسلم عاشوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: از مرکز استان به نمایندگی از استان هرمزگان  تیم چهار نفره کونگ فو توآ به سرپرستی سپهر جعفری و مربیگری استاد چنگیز باقری در المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ در ترکیه با حضور ۱۰ کشور شرکت کرد و افتخار آفریدند.

وی بیان کرد: این المپیاد مجازی از سوی فدراسیون هنرهای رزمی جهانی کونگ فو توآ در بلغارستان به صورت مجازی در ترکیه برگزار شد که در پایان تیم چهار نفره کونگ فو توآ بندرعباس در رده سنی نوجوانان سعیده محمدی موفق شد مقام دوم جهان را کسب کند، ابوالفضل مهدی پور عنوان سومی جهان در اجرای تکنیک های آنا توآ را کسب کرد و در رده سنی نونهالان به صورت تیمی در اجرای تکنیک های دفاع شخصی آقایان کسری خسروی مقام دوم جهان و مهدی مهدی پور عنوان سوم جهان را بدست آوردند و باعث افتخار کشور، استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس شدند.

عاشوری در پایان اظهار کرد: استاد چنگیز باقری به عنوان ۵ مربی برتر و نمونه جهان از استان هرمزگان در رشته کونگ فو توآ انتخاب و سعیده محمدی نیز به عنوان بهترین همراه توآ معرفی شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *