ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طغیان رودخانه بایک در بشاگرد منجر به تخریب یک پل شد

بارندگی و طغیان رودخانه بایک در شهرستان بشاگرد، موجب تخریب پل دو راهی بابک در مسیرگوهران به سردشت شد.

بازخبر/  کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز افزایش بادهای جنوب غربی موجب متلاطم شدن خلیج فارس شده است، افزود: با توجه به بارش‌های رگباری در ارتفاعات و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

مجتبی حمزه نژاد با اشاره به افزایش باد های جنوب غربی و مواج شدن خلیج فارس و شرق دریای عمان، اظهار کرد: از تردد شناورهای در سواحل دریای عمان و در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز خودداری شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ناپایداری جوی تا فردا دوشنبه ادامه دارد و از نظر دمایی نیز تا پایان هفته شاهد پایداری گرمای هوا هستیم، خاطرنشان کرد: روز گذشته ۳.۶ میلی متر باران در بشاگرد باریده است و بیشتر بارش‌ها در روستاهای بابک، بیسکاو، پشتگر، رینن، پاهتک، و جنگل تیراحمد بود.

همچنین فرماندار شهرستان بشاگرد در این خصوص گفت: بارندگی و طغیان رودخانه بایک در شهرستان بشاگرد، موجب تخریب پل دو راهی بابک در مسیرگوهران به سردشت شد.

احمد محمودی بیان کرد: این پل در سیل دی ماه سال ۹۸ تخریب، و یک بار بازسازی شده بود، بارندگی که از ساعت ۱۵ آغاز شد و ۲ ساعت ادامه داشت، موجب خارج شدن کابل فیبر نوری روستای پاهتک هم شد.

وی با اشاره به اینکه کابل فیبر نوری که از آبنما روستای پاهتک می‌گذرد، به بخش گوهران وصل است، اظهار کرد: امروز بارندگی و طغیان رودخانه پاهتک و کاهکن موجب بسته شدن سه ساعته محور گوهران به سردشت نیز شد که با فروکش کردن آب، اکنون بازگشایی شده و رفت و آمد برقرار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *