اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
پاسکاری استانداری هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد؛

واکسیناسیون فعالین رسانه‌ای هرمزگان فقط برای خواص!

در حالی که هرمزگان این روزها سیاهترین روزهای خود در بحث شیوع کرونا را سپری می کند به نوعی که شاهد بالارفتن قربانیان کرونا و شیوع ویروس آن هم از نوع دلتا هستیم اما واکسیناسیون فعالین رسانه ای این استان تنها برای برخی خواص صورت می گیرد.

بازخبر/

از پیش از برگزاری انتخابات خردادماه بود که زمزمه واکسیناسیون برخی از فعالین رسانه ای که در بحث پوشش اخبار و تصاویر فعالیت داشته و مجبور به عبور و مرور و ثبت رخدادهای خبری در این ایام داشتند به گوش رسید تا اینکه فعالین صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از مجری برنامه کودک گرفته تا برخی افراد غیرمرتبط در این مرکز مورد واکسیناسیون قرار گرفتند اما بازهم فعالین رسانه ای استان مورد بی مهری قرار گرفتند.

این روزها گذشت تا در این شرایط بحرانی خبرهایی از واکسیناسیون برخی از افراد رسانه ای خاص آن هم در سکوت خبری مسئول روابط عمومی استانداری هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به گوش رسید تا جایی که یکی از نشریات محلی تا شش نفر از پرسنل آن مورد واکسیناسیون قرار گرفتند اما از واکسیناسیون خبرگزاری ها که در این مدت شیوع کرونا که حتی در مراکز کووید دوشادوش کادر درمان برای پوشش وقایع خبری تلاش کردند، خبری نشد.

در این میان پیگیری های خبرنگار ایسنا از مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان نشان داد که برخی از افراد معرفی شده از این نهاد به عنوان اصحاب رسانه در تزریق واکسن دوز اول پیش رفته اند اما برخی دیگر حتی از این موضوع اطلاعی هم ندارند و جالب تر از آنکه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان علی رغم اطلاع از این وضعیت تنها به قول و وعده از برطرف شدن این معضل خبر داد اما بازهم خبری نشد تا اینکه روز گذشته کارکنان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس دوز دوم را هم دریافت کردند اما بازهم تزریق واکسن اصحاب رسانه آن هم از نوع عموم نه خاص از ذهن مسئولان امر فراموش شد تا نشان داده شود جایگاه خبرنگاران در ذهن مسئولانی که به صورت مستقیم با رسانه ها در ارتباطند کجاست و گرفتن تصاویر یادگاری با مجری خبر ۲۰:۳۰ در بندرعباس را مهمتر از رسیدگی به خواسته به حق جامعه رسانه ای استان می دانند.

امیدواریم شاهد حرکت یا اقدامی مثبت در جهت پاسخگویی شفاف از سوی مسئولانی باشیم که تنها خبرنگاران و تصویربردارن را برای موقع انجام کارهای خود و ثبت رخدادهای خبری شان نخواهند و کمی هم به فکر سلامت این قشر زحمتکش باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *