اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نام نویسی از گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان برای واکسیناسیون علیه کرونا آغاز شد.

بازخبر  دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز (نهم مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: افراد متولد ۱۳۵۵ به قبل می‌توانند به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس رویه جدید، افراد هنگام نام نویسی قادر به انتخاب مکان، تاریخ و ساعت واکسیناسیون خود هستند و دیگر پیامک تزریق دریافت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص نام نویسی بندرعباسی‌ها در این سامانه عنوان کرد: با توجه به وجود چندین منطقه شهرداری در بندرعباس، افراد پس از انتخاب شهر بندرعباس، ابتدا منطقه شهرداری و سپس مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷۷ هزار و ۹۲۴ نفر در استان علیه کرونا واکسینه شده اند، تصریح کرد: از این شمار، ۲۳۵ هزار و هشت نفر دوز اول و ۴۲ هزار و ۹۱۶ نفر هر دو دوز را دریافت کرده اند.

فرشیدی با بیان اینکه دیروز نیز سه هزار و ۳۹۲ دوز واکسن کرونا به گروه‌های سنی مشمول در استان تزریق شد، خاطرنشان کرد:  واکسن‌های تزریقی شامل واکسن‌های سینوفارم چین، اسپوتنیک وی روسیه و واکسن کوو ایران برکت ساخت شرکت دارویی برکت است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *