آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رفع تصرف اراضی خالصه دولتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در روستای کانی قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف چهار قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع درخارج از محدوده طرح هادی روستای کانی قشم مجموعا به مساحت ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

بازخبر/  مصطفی مازندرانی صبح امروز (نهم مردادماه) ارزش تقریبی این چهار قطعه اراضی رفع تصرف شده را ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پاسگاه مرزی دریایی کانی این شهرستان انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: عملیات رفع تصرف و تخریب پی سنگی این قطعات  از اراضی مذکور از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *