اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

وضعیت هرمزگان همچنان فوق بحرانی/رشد ۸۱ درصدی قربانیان کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در شاخص فوتی‌های کرونایی هفته گذشته ۸۱ درصد رشد نسبت به هفته ماقبلش در هرمزگان به ثبت رسید.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۱۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۸۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع هزار و ۱۶۸نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۲۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳نفر از آنها وخیم است.

وی ببیان کرد: در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در شاخص فوتی‌ها هفته گذشته ۸۱ درصد بیشتر از هفته گذشته بود، عنوان کرد: شناسایی موراد مثبت در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، کیش، جاسک و بندرخمیر رو به افزایش و در شهرستان‌های سیریک و بشاگرد حالت پایدارتری دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد همچنان استفاده از ماسک، دوری از تجمعات، برقراری تهویه لازم و استقبال از واکسیناسیون را فراموش نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *