چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

بستری ۱۳۶ بیمار بیش از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دستور وزیر بهداشت گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان بزودی واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض در اختیار قرار گذاشتن سامانه salamat.gov.ir نام نویسی از این گروه سنی آغاز می‌شود.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود:  با جان باختن ۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه روز گذشته رکورد جدیدی در بستری‌های کرونایی در استان ثبت شد و با بستری شدن ۳۲۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار بستری‌ها به هزار و ۱۳۶ نفر رسید، تصریح کرد:  اکنون ۱۳۶ بیمار بیش از ظرفیت تخت‌های استان در بیمارستان‌های استان وجود دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دستور وزیر بهداشت گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان بزودی واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض در اختیار قرار گذاشتن سامانه salamat.gov.ir نام نویسی از این گروه سنی آغاز می‌شود.

نوروزیان داشتن پرونده الکترونیک سلامت این گروه سنی را شرط نام نویسی دانست و عنوان کرد: افراد پس از باز شدن سامانه salamat.gov.ir، نام نویسی و تنها پس از دریافت پیامک برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: تا پیش از این واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال به بالا در هرمزگان آغاز شده بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *