ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تربیت بیش از ۱۶۸ هزار معلم در دانشگاه فرهنگیان/ آمادگی برای تولید محتوای مهدهای کودک‌

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: برای پاسخگویی به نیازهای آموزش و پرورش باید برای تامین نیرو برنامه داشته باشیم. دانشگاه فرهنگیان به ازای میزان خروجی و بازنشستگان از سیستم، ۱۶۸ هزار و ۶۵۲ نفر نیرو تربیت کرده است.

بازخبر/  به گزارش ایسنا، حسین خنیفر در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر برگزار شد با اشاره به برنامه توسعه شایستگی‌های حرفه ای منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ناگزیز هستیم تا سال ۱۴۱۰ معلم تربیت کنیم. سناریوهای مختلفی برای تربیت معلم وجود دارد که به طور کامل از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی می‌گذرد.

وی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای آموزش و پرورش باید برای تامین نیرو برنامه داشته باشیم. دانشگاه فرهنگیان به ازای میزان خروجی و بازنشستگان از سیستم، ۱۶۸ هزار و ۶۵۲ نفر نیرو تربیت کرده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دانشگاه در مقام تربیت کننده نیرو است و نه برنامه ریز نیروی انسانی و برنامه ریزی از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود، گفت: گزینش و استخدام در اختیار این دانشگاه نیست و تغییر روندها در جذب دانشجویان از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. همچنین تغییرات سن و سایر شرایط پذیرش داوطلبان بر عهده وزارت آموزش و پرورش، نهاد گزینش و شورای عالی آموزش و پرورش است.

خنیفر افزود: این آمادگی را داریم برای مهدهای کودک‌ برنامه درسی تدوین و محتوای درسی متناسب با سرفصل‌ها داشته باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *