آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان:

ماندگاری هوای گرم در هرمزگان/شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه از چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته‌ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بازخبر/  مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی امروز استان هرمزگان، افزود: مه رقیق صبحگاهی پدیده ی غالب سواحل و جزایر استان در ساعات صبح پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر، وزش بادهای جنوب غربی برروی تنگه ی هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد شد، تصریح کرد:  توصیه می شود تردد شناورهای سبک در این مناطق با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمالی استان رشد ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار پراکنده ی باران در این نواحی دور از انتظار نیست.

سی سی پور خاطرنشان کرد: در نواحی جنوب شرقی استان نیز افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی، با احتمال بروز گرد و غبار پیش بینی می شود و در سایر نقاط استان جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از فردا، چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *