ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کمبود سیمان از سرعت پروژه های عمرانی آرامستان بندرعباس کاست

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: سیمان یکی از مهم ترین مصالح در پیشرفت و اجرای کارهای عمرانی محسوب می‌شود که کمبود آن باعث کاهش در سرعت پروژه های عمرانی در آرامستان شده است

بازخبر/    علیرضا بهمن‌نژاد بندری صبح امروز (پنجم مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از دلایل تاثیرگذار در عقب افتادن اجرای پروژه های عمرانی و خصوصا همسطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس، کمبود سیمان در ماه های اخیر است.

وی ادامه داد: با رفع شدن موضوع سیمان و تامین آن در تیرماه سال جاری، اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس مجددا دنبال می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکسان سازی سطح قطعات باعث ایجاد فضایی مناسب برای تردد زائرین اهل قبور می‌شود، افزود: پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ بهشت زهرا(س) بندرعباس به میزان ۳۴۵۰ متر مربع در مرحله موزائیک کاری و نصب سنگ قبور در حال اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در خصوص احداث سردرب ورودی آرامستان بیان کرد: این طرح در ورودی بهشت زهرا(س) به طول ۱۰ متر و ارتفاع شش متر بعد از مرحله بتن ریزی پایه ها به صورت اسکلت آهنی درآمده و پس از آن توسط کامپوزیت و چنلیوم اجرا شده که این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان اجرا گردیده است.

بهمن‌نژاد بندری در پایان گفت: با توجه به اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ در مراحل موزائیک کاری و نصب سنگ های قبور، نیازمند صرف هزینه و زمان هستیم که از شهروندان گرامی تقاضا داریم با صبر و شکیبایی تا پایان این پروژه با خدمتگزاران خود در مجموعه آرامستان بندرعباس همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *