ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۱۳ پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش به بهره برداری رسید

استاندار هرمزگان گفت: با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، ۱۳ پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش با سرمایه گذاری هفت هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بازخبر/   فریدون همتی صبح امروز (چهارم مردادماه) در این آئین، با بیان اینکه در هفتمین برنامه افتتاحیه پروژه های مناطق آزاد، ۱۳ پروژه در مناطق آزاد قشم و کیش با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه ها در مجموع با سرمایه گذاری هفت هزار و ۴۱۶میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود:  با دستور رییس جمهور، ۹ پروژه در قشم با سرمایه گذاری شش هزار و ۳۷۹میلیارد ریال که پنج هزار و ۶۷۹میلیارد ریال از این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح ها و پروژه های قشم، برای ۶۰۷نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود، گفت: ۲ واحد آب شیرین کن و واحد تولید بخار هرکدام با ظرفیت  چهارهزار مترمکعب در روز، شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با ظرفیت تولید پنج هزار و ۱۰۰ تن در سال، واحد تولید شناور به میزان ۵۰فروند در سال، بخش توسعه هتل دیانا به ظرفیت ۱۱۰ تخت، فاز اول پرورش میگو شرکت مروارید شکیل قشم به میزان ۸۰ هکتار، پروژه های تفریحی و گردشگری شامل یک واحد اقامتگاه بوم گردی و دو واحدکلوپ غواصی و تفریحات دریایی، چهار واحد کارگاهی صنایع دستی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه به مساحت سه هزار مترمربع و پارک و بوستان دفاری به مساحت ۲۰هزار مترمربع، فردا با دستور رییس جمهور افتتاح می شود.

همتی همچنین از بهره برداری از چهار پروژه در منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری یک هزار و۳۷میلیارد ریالی بخش خصوصی آماده افتتاح شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح های قابل افتتاح در جزیره کیش، بیان داشت: «تولید و بسته بندی عطریات، اسپری و تافت تولید و بسته بندی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی» توسط شرکت شرکت اکسیر کیش ، «تولید و بسته بندی رنگ مو، اکسیدان، شامپو، کرم و واکس مو» در قالب طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش، مونتاژ انواع لامپ و برد LED در قالب شرکت وسیم کیش و «تولید و بسته بندی انواع شامپو، ژل کرم و شوینده» در قالب طرح توسعه شرکت شدا کیش، طرح های قابل افتتاح در هفتمین برنامه افتتاحیه پروژه های مناطق آزاد در کیش بود که امروز با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی گفت: در مجموع با بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در کیش، برای ۷۸نفر به صورت مستقیم و برای ۲۹۵نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *