ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون استاندار هرمزگان:

کارکنان واکسینه شده نیز مشمول دورکاری خواهند بود/با مدیران متخلف برخورد می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سراسر استان هرمزگان، همه ادارات ملزم هستند، طرح دورکاری دو سوم کارکنان را اجرایی کنند.

بازخبر/نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز (چهارم مردادماه) در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مدیران ادارات در سراسر استان هرمزگان، موظف به اجرای دور کاری دوسوم از نیروها و فعالیت تنها با حضور یک سوم از نیروها در اداره متبوع خود هستند.

وی ادامه داد: تخطی از این مصوبه، موجب معرفی مدیران و کارکنان متخلف به هیأت‌های  رسیدگی به تخلفات کارکنان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی کارکنان واکسینه شده در هر دو نوبت علیه بیماری کووید ۱۹ نیز مشمول دورکاری هستند،  خاطرنشان کرد: کارمندان در صورت ممانعت مدیران از دورکاری آنان میتوانند با شماره گیری کد دستوری *۶۶۵۵*۳۱۲۲# و یا تماس با تلفن گویای ۳۱۲۲ موضوع را به بازرسی استانداری گزارش دهند تا به تخلف رسیدگی شود.

شیبانی تصریح کرد: دستگاه‌های عملیاتی و خدمات ضروری نیز باید با حضور ۵۰ درصد از نیروهای خود خدمات رسانی کنند.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه های اجرایی برای اینکه مردم در انجام خدمات خود در شرایط دورکاری دچار مشکل نشوند، راه های ارائه خدمات الکترونیکی، تلفنی و اینترنتی خود را اطلاع رسانی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *