اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به ۱۶۱۰ نفر رسید/حال ۲۱ نفر وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از روز گذشته امکان ثبت نام برای افراد ۴۸ سال به بالا در استان فراهم شده و افرادی که در این سن قرار دارند برای ثبت نام به پرونده الکترونیک سلامت مراجعه کنند.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: روز گذشته ۲۶۳ بیمارجدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۹۸۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی افزود: از مجموع بستری ها، ۱۰۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: از روز گذشته امکان ثبت نام برای افراد ۴۸ سال به بالا در استان فراهم شده و افرادی که در این سن قرار دارند برای ثبت نام به پرونده الکترونیک سلامت مراجعه کنند.

نوروزیان بیان کرد: افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند با وارد شدن به سامانه سیب به نشانی salamat.gov.ir برای دریافت واکسن اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *