اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکسیناسیون بیش از ۱۱ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه از واکسیناسیون بیش از ۱۱ هزار نفر و ۵۰ درصد افراد بالای پنجاه سال شهرستان بندرلنگه خبر داد.

بازخبردکتر مرتضی سالمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه واکسیناسیون سبب جلوگیری از ابتلای افراد به فرم شدید بیماری کووید ۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن می‌شود، افزود: با اطلاع رسانی به موقع، تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه واکسینه شده اند که از این تعداد، بیش از ۹ هزار نفر افراد بالای ۵۰ سال می باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از افراد بالای ۵۰ سال جهت واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، اظهار کرد: از تمام مسوولین، معتمدین، سیاسیون، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه و نخبگان شهرستان خواهشمندیم با توجه به فواید انجام واکسیناسیون، مردم را نسبت به تزریق به موقع واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های تجمیعی در حال انجام واکسیناسیون هستند، بیان کرد: همشهریان عزیز می توانند طبق اطلاعیه های شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در خصوص نوبت انجام واکسیناسیون گروه های سنی مختلف، با در دست داشتن کارت ملی به مراکز مشخص شده مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *