آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل شرکت مادکوش:

صنایع با تامین پایدار آب از ساماندهی فاضلاب بندرعباس منتفع می‌شوند

دیرعامل شرکت مادکوش گفت: برای تداوم تولید و اشتغال افزایی، صنایع استان هرمزگان نیاز به تامین آب پایدار دارند و با توجه به کمبود آب و بحرانی که در جهان و کشور وجود دارد، تصفیه پساب فاضلاب در آینده تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

بازخبر/  علیرضا صمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده جهت استفاده در صنایع غرب بندرعباس، افزود: تشکیل این کنسرسیوم ایده بسیار خوبی از طرف استاندار هرمزگان بود که توانست بعد از سال ها، رفع مشکل فاضلاب را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: از طرفی صنایع نیز با تامین پایدار آب منتفع خواهند شد و چون ذینفع هستند با این تجمیع بودجه ها از پراکندگی کمک ها و غیر هدفمند بودن آنها جلوگیری می شود و کمک ها مسئولانه در مسیری هدفمند هدایت می شوند.

صمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر منافع زیست محیطی برای شهر بندرعباس که بالاخره کارکنان این صنایع نیز در این شهر زندگی می کنند، آب پایدار صنایع هم تامین می شود و کمک به حفظ محیط زیست استان و شهر بندرعباس و حل مشکل فاضلاب با کمک دستگاه های قضائی و نظارتی و پیگیری جدی استاندار هرمزگان بود که توانست صنایع را پای کار بیاورد و این اقدام خوب در راستای رفاه شهروندان و همچنین حفظ محیط زیست شهر و دریا انجام شود که جای قدردانی و تحسین دارد.

وی اضافه کرد: برای تداوم تولید و اشتغال افزایی، صنایع استان هرمزگان نیاز به تامین آب پایدار دارند و با توجه به کمبود آب و بحرانی که در جهان و کشور وجود دارد، تصفیه پساب فاضلاب در آینده تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

مدیرعامل شرکت مادکوش در پایان عنوان کرد: شرکت ها باید سهم آورده خود را به موقع واریز کنند تا تیم اجرایی هم بتواند به موقع کار را پیش ببرد که در این مسیر نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها و شهروندانی که در مسیر خط انتقال قرار دارند، هستیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *