ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

طوفان در پارسیان یک فوتی برجای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طوفان عصر گذشته در شهرستان پارسیان موجب ریزش دیوار و مرگ یک نفر از اهالی این شهرستان شد.

بازخبر/مهرداد حسن زاده صبح امروز (سوم مردادماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرد فوت شده جوان ۲۶ ساله اهل بخش کوشکنار این شهرستان بود، افزود: سرعت وزش باد امروز در پارسیان به ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت رسید و موجب برزو خسارت هایی شد که خسارت ها در حال جمع بندی است.

وی با اشاره به اینکه این طوفان باعت قطع برق، قطع درختان و همچنین وارد آمدن خساراتی به زیر ساخت‌های شهری شده است، اظهار کرد: در بعضی مناطق نیز خساراتی به منازل مسکونی وارد شده است.

حسن زاده با بیان اینکه شدت طوفان در شهرستان پارسیان  آنقدر زیاد بود که سقف شماری از واحدهای کارگاهی را از جا درآورد، عنوان کرد: هواشناسی هرمزگان برای امروز نیز تداوم ناپایداری جوی، بارش باران، وزش شدید باد و جاری شدن سیلاب پیش بینی کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *