ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است.

بازخبرحسین رییسی صبح امروز (سوم مردادماه) بازدید از کتابخانه و سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری جاسک در نشستی فرهنگی گفت: کودکان و نوجوانان از مهمترین اقشارجامعه هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی است که به نیاز این قشر، به صورت موثر و مفید پاسخ خواهد داد.

مسئول کانون پرورش فکری جاسک در این بازدید گفت: جمعیت کل دانش‌آموزی شهرستان جاسک قریب به ۱۵هزار نفر می‌باشد که از این تعداد قریب به ۵ هزار نفر جمعیت دانش آموزی شهرجاسک و قریب به ۱۰هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی روستاهای شهرستان جاسک است.

الهام اشرافی جاسکی افزود: بانگاه به این جمعیت دانش آموزی و همچنین با توجه به استقرار صنایع در پایتخت مکران(شهرستان جاسک)ما شاهد افزایش جمعیت خواهیم بود و به تبع آن افزایش جمعیت دانش آموزی هم در پی خواهدداشت.

وی بیان کرد: با نگاه به اهداف معاونت فرهنگی کانون پرورش کشور به رشد و پرورش استعداد ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان و توسعه عدالت محور فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار و محروم، باشعار آینده ساختنی است، می‌توان چشم‌اندازی زیبا برای کودکان و نوجوانان جاسکی ترسیم کرد.

به گزارش ایسنا، درخواست مساعدت جهت راه‌اندازی کانون پرورش فکری در شهر لیردف، کانون پرورش فکری در حوزه غرب شهرستان جاسک، راه اندازی ۲ واحد سیارروستایی کانون پرورش از جمله مطالباتی بود که از سوی کانون این شهرستان مطرح شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *