اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

۵۰ ساله‌های جامانده از دریافت واکسن کرونا ۷۲ساعت فرصت نام نویسی دارند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند تا ۷۲ساعت دیگر فرصت دارند تا نام نویسی کنند.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۰۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۹۲ بیمارجدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۹۶۱نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، ۱۰۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲نفر از آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند تا ۷۲ساعت دیگر فرصت دارند تا نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود در اسرع وقت با وارد شدن به سامانه سیب به نشانی salamat.gov.ir برای دریافت واکسن اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *